وبلاگ رسمی حسین حسینی مقدم

دانشجوی مهندسی هوافضای دانشگاه شریف

وبلاگ رسمی حسین حسینی مقدم

دانشجوی مهندسی هوافضای دانشگاه شریف

مطلب اول

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۴ ق.ظ

به نام خدا

انشاالله در این وبلاگ با نوشتن تجربه هایی که از خوندن کتابهای جدید پیدا کردم مشغولتون می کنم. کسانی که من رو از وبلاگ قبلی میشناسند میدونند که من تکه هایی از یک سری کتاب رو برای خواننده ها قرار میدادم. البته اون تجربه زیاد دوام نداشت. انشاالله در این وبلاگ علاوه بر این کار، یادداشت هایی رو که هر از گاهی چرکنویس می کنم هم برای شما قرار خواهم داد.

---------------

پ.ن: امروز صبح رمان «نه آبی، نه خاکی» رو که دو سه روز پیش شروع کرده بودم تموم کردم. عالی بود. انشاالله در آینده نزدیک در موردش خواهم نوشت.

  • حسین حسینی

نظرات  (۱)

سلام
منزل مجازی نو مبارک
مشتاقانه منتظر نوشته های بعدی شما هستیم
موفق و موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی